Op pad met Jantien Jongsma - Museum JAN x Bureau Postjesweg Nieuw West

Jantien Jongsma, Winkels, plein, straat en verkeer, 56,5x78cm, gemengde techniek op papier, 2023

Naast de tentoonstelling Levensboom van Jantien Jongsma in Museum JAN is de kunstenaar ook volop aan de slag met het maken van nieuw werk. Zo maakt Jongsma op de locatie Bureau Postjesweg in Nieuw-West een wandvullende installatie met werken op papier. De twee tentoonstellingen vullen elkaar aan en tonen haar oudste en nieuwste werk.

Op 16 december kun je alles te weten komen over Jongsma's werkwijze. Bezoek beide locaties en stel al je vragen aan de kunstenaar zelf.

Programma

15:00 - 15:45: Rondleiding door Jantien Jongsma langs de tentoonstelling Levensboom in Museum JAN (Dorpsstraat 50, 1182JE Amstelveen).

16:30 - 18:00 : Tentoonstelling Back to the Future bij Bureau Postjesweg (Postjesweg 160, 1061 AX Amsterdam) is gratis te bezoeken. Ook is er de gelegenheid om met Jantien Jongsma in gesprek te gaan onder het genot van een drankje.

Vervoer is op eigen gelegenheid. De activiteiten zijn gratis te bezoeken, maar exclusief de toegangsprijs voor Museum JAN.

10 december

JAN JUNIOR workshop - Pimp my bag