Come along for a song @ JAN - gratis concerten in het Oude Dorp van Amstelveen

Come along for a song in Museum JAN en ga los met dit vrolijke Balkan muziekduo!

Gijs Stigter en Nick van der Woude kennen elkaar van het Amsterdamse collectief Klezmagic, waarmee ze al jaren de straten van Amsterdam kleuren. Vandaag spelen ze in kleinere bezetting een mix van Balkan, volks en klezmermuziek en zullen daarmee zowel blijdschap als melancholie laten horen. Hayde!

Gratis toegang tot het museum en concert!

Set 1. 15:30 - 16:00

Set 2. 16:30 - 17:00

Set 3. 17:30 - 18:00

Set 4. 18:30 - 19:00

Je kunt ook de andere locaties in het Oude Dorp bezoeken: ANNA, Potterie Galerie Het Oude Dorp, Music Meeting Lounge, Hert 64, Vloerenstudio Amstelveen, Hert 64, Café Thijs, Chante Pie, Gia Gelato, Bestemming Optiek, Het Wapen van Amstelveen, De Kapper, The Winekitchen at Home, Koudijs Amstelveen, Station Amstelveen, The Winekitchen at Sea, De Buren, La Gare, Gusto, Du Monde.

31 augustus

Instaprondleiding - Lonneke Van der Palen