Culture Kick - Programma Museum JAN

Vind het hele programma op culturekickamstelveen.nl

Gratis activiteiten in Museum JAN:

14.00-15.15 Kinderworkshop 'Kunst in beweging

Maak je eigen mobile van foampapier en ijzerdraad.

Voor kinderen van 7 tot 12 jaar. Minimale leeftijd is 7 jaar in verband met het materiaalgebruik. Gratis aanmelden.

14.00-15.30 Dansperformance

Twee dansers, Talitha Verbree en Elodie Emilisa, treden op tussen de verstilde schilderijen van Otto B. de Kat. Leuk voor het hele gezin! Gratis, inloop.

14.00-15.30 Workshop 'Dance on paper

Hoe vang je beweging op papier? Laat je inspireren door de performance van twee professionele dansers in Museum JAN en leer onder leiding van een vakdocent hoe je beweging vastlegt in stilstaand beeld. Meld je aan en schets mee!

Docent: Femke van Os, kunstenaar en docent Beeldende vorming.

Volwassenen en kinderen vanaf 12 jaar, gratis inschrijving

14.00-16.00 Schminken

Gratis inloop.

14.00-16.00 Familieworkshop 'Sporttrofee'

Maak je eigen sportbeeldje van strijkkralen en ijzerdraad met je vader of moeder, opa of oma, of broer of zus tijdens deze inloopworkshop. Voor kinderen van 4-12 jaar. Gratis inloopworkshop.

16.00-16.30 Pub quiz 'Art Moves'

Wat weet jij over sport en kunst? Buro Boeiend heeft een pubquiz gemaakt die leuk is voor alle leeftijden! Test jouw kennis tijdens deze spannende gratis quiz. Gratis, inloop.

Familieworkshop - Glasmozaïek

18 oktober