JAN JUNIOR 'Snelle selfie of doordacht portret?' Fotografie workshop in samenwerking met SAKB Kinderatelier

• Museum JAN 50 Dorpsstraat Amstelveen, NH, 1182 JE Nederland (kaart)

Maak jij wel eens een selfie? Neem je wel eens een foto van een vriend/vriendin die iets geks doet? Daar denk je vast niet zo lang over na. Klik, voordat je het weet is de foto gemaakt. Fotografe Marie-Jeanne van Hövell tot Westerflier maakt op een heel andere manier foto's. Ze wacht tot het perfecte moment en geeft instructies aan het model die voor haar lens staat. Alles voor de perfecte foto. Wil jij ook leren hoe je zulke foto's maakt? En nog belangrijker, wie zou jij willen fotograferen? Je beste vriendin of zus/broer? Schrijf je dan snel in voor deze fotografieworkshop en leer alles over fotograferen!

Voor kinderen van 8 - 14 jaar. Deelname aan de workshop is gratis. Ouders of begeleiders betalen normale museumentree als ze het museum binnengaan.

We hebben wat camera's, maar neem gerust je eigen camera mee!

Vorige
27 augustus