Workshop Furoshiki - Japanse inpaktechniek met stof

Workshop Furoshiki - Japanse inpaktechniek met stof

Maak van je cadeau een waar kunstwerk door het in te pakken met stof volgens de traditionele Japanse knoop- en wikkeltechniek genaamd Furoshiki. Het geven van geschenken is een belangrijk onderdeel van de Japanse cultuur wat met aandacht en zorg wordt gedaan. En herbruikbaar textiel is nog duurzaam ook! De workshop wordt verzorgd door Japanse dames van de 'Japan Women's Club'. Je werkt met authentieke Japanse stoffen waarvan je er één mag houden. Neem zelf twee boeken en twee wijnflessen mee!

Normaal €24,50

Vriend van Museum JAN €22,00

Student €19,50

JWC - Japanse Vrouwenclub

De Japan Women's Club (JWC) is een non-profitorganisatie die opgericht is door vrouwen uit het Japanse bedrijfsleven in Nederland. JWC laat hun leden kennismaken met de cultuur in hun nieuwe omgeving door middel van activiteiten en samenwerkingen.

JAN JUNIOR - workshop 'Smakelijke schilderijen'

Instaprondleiding - Lisa Konno