JAN JUNIOR - Workshop fotografie

Zoom - klik - print! Maak jij de mooiste foto van Amstelveen? Doe mee aan de kinderworkshop 'Fotografie'. In Museum JAN bekijken we kunstwerken van landschappen. Daarna gaan we zelf met een camera op avontuur in de buitenlucht.

Maak een close-up van een lieveheersbeestje, fotografeer de vogels in de blauwe lucht of vang je spiegelbeeld in het water! Kies jouw perfecte foto  uit het atelier JAN JUNIOR. Deze krijg je geprint mee naar huis. Nog leuker? Doe met je foto mee aan de fotowedstrijd.

Praktische info: wij zorgen voor een voorraad camera's, maar heb je er zelf eentje? Neem die dan mee: smartphone, digitaal of een spiegelreflex. Het kan allemaal, zolang jij er foto's mee kan maken!

Dit project is een samenwerking tussen Museum JAN JUNIOR en de kinderateliers van SAKB Kunstlokaal.

Voor kinderen van 10 jaar en ouder

Gratis workshop, graag van te voren aanmelden.

14 augustus.

Masterclass Natuurfotografie - Les 1