JAN JUNIOR workshop - Pimp my bag

Kunstenaar Ted Noten maakt hele bijzondere tassen. Zoals een doorzichtige tas waar een kameleon in zit, of een gele designtas van papier. Niets is te gek voor deze kunstenaar. Wat voor tas zou jij willen hebben? Staat jouw lievelingsdier daar ook op? In de workshop Pimp My Bag ga jij naar huis met een unieke tas die niemand heeft. Ga met textielstiften, kralen, knopen en glitters aan de slag in het   JAN JUNIOR atelier en maak je eigen design tas!

Er zijn tassen beschikbaar, maar neem vooral je eigen tas mee om zelf te pimpen!

Voor kinderen van 6-12 jaar oud

Gratis toegang, vooraf aanmelden. Ouders en begeleiders betalen de reguliere toegangsprijs als ze het museum bezoeken. De museumjaarkaart is geldig.

23 september

Rondleiding door fotograaf Marie-Jeanne van Hövell tot Westerflier + signeersessie catalogus

28 oktober

Rondleiding met kunstenaar Ted Noten + signeren catalogus