Rondleiding met kunstenaar Ted Noten + signeren catalogus

Maarten Nauw

Sieradenontwerper en kunstenaar Ted Noten neemt je mee langs de tentoonstelling Ted Noten & co. en vertelt over zijn eigen werk en dat van andere jonge en gevestigde makers uit de tentoonstelling.

Ted Noten (1956) volgde zijn opleiding tot sieraadontwerper aan de Academie Beeldende Kunsten Maastricht en de Rietveld Academie in Amsterdam. Hij werd bekend door zijn tassen en sieraden, waarbij hij voorwerpen zoals pistolen, sieraden maar ook dode dieren zoals een kameleon, ingoot in blokken acrylaat (PMMA). Noten schopt in zijn creatieve zoektocht tegen schenen en heilige koeien, maar met de nodige humor. De wereld is zijn atelier.

Tijdens deze rondleiding vertelt Noten over het thema waarde, zijn vaak humoristische maar ook zeker kritische concepten en zijn zoektocht naar onconventionele materialen om mee te werken.

Na afloop zal Ted Noten catalogussen signeren.

Deelname is gratis, maar toegang tot het museum is niet inbegrepen. Meld je van tevoren aan om deel te nemen.

27 januari

Gratis instaprondleiding - Ted Noten & co.

21 februari

JAN JUNIOR - workshop 'Smakelijke schilderijen'